bloggbrist...

Har inte hunnit skriva på ett tag och har inte tid nu heller egentligen, håller på att baka inför morgondagens vikingamarknad som klassen ska stå vid för att skrapa ihop några sista kronor till londonresan... har dessutom slutfört ett arbete nu på kvällen som skulle varit inlämnat förut idag, jag håller tummarna för att det gills att lämna in det klockan tio samma dag.. Eh. Men ja, det är klart iallafall även om jag inte är hundraprocentigt nöjd med det.. ganska långt därifrån.. men man kan väl inte alltid vara bäst.

Apropå att "inte vara bäst", kom inte vidare på audition idag. Jag är lite besviken eftersom jag själv kände att jag gjorde rätt bra ifrån mig, men man kan ju aldrig vara säker och det var ju trots allt dansforum och en "riktig" artistutbildning och så vidare... men ändå, det var ju så roligt :) det var nästa halva anledningen till att jag ville gå vidare, iallafall dansprovet var jätteroligt, jag hamnade i världens peppigaste grupp som.. ja.. peppade varandra hela tiden och det var sån go stämning. Men ja, det kommer väl förhoppningsvis mer av sånt på intagningsproven i framtiden... Bjärnum here I come! Watch out! Eh...

Jag träffade även massa trevliga människor som jag känner sedan gammalt och som var väldigt roligt att träffa igen :) tänk vad mycket folk man har lärt känna genom åren egentligen. och tänk vad världen är liten... eller också är det väl det att jag alltid umgåtts med människor med samma intresse som jag och som fortfarande har det och vill göra samma sak som jag i framtiden också, vilket ju är väldigt roligt i framtiden i så fall :)

Tack för massa fina kommentarer by the way :) jag har inte kommit på om man kan svara på dom än.. får kolla det, men tack iallafall. Blir lika glad varje gång :)

Har kommit på att jag använder överdrivet mycket smileys.. känner mig som en fjortis eller nåt när jag läser vad jag har skrivit. Får ta och tänka över det där.. hm. Jaja, godnatt nu gott folk, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anna W

Du kommer gå lågnt Tanya! En audition gör ingenting, det kommer komma så många fler :)

2009-04-24 @ 23:00:18
URL: http://annisensblogg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0