Designhjälp?

skulle någon vänlig människa vilja hjälpa mig med min bloggs utseende..? jag suger på sånt där och gillar inte hur det ser ut just nu... hör av er på [email protected] om ni vill förgylla min dag ;)

Nu ska jag dusha, har stretchat i typ 45 min, finns inget skönare :) det gick jättebra att springa idag igen, orkade hela vägen hem, alltså drygt 5 km i streck, andra gången på ett halvår liksom!! (Förlåt att jag tjatar, men jag är grymt nöjd med mig själv ^^ ) Helt lovely. Sen blir det leta kläder till ikväll, påskbuffé, in till stan och träffa mickan och gänget och sen drar vi ut senare på kvällen, värt!

ska btw försöka få igång en gammal digitalkamera så jag kan fylla bloggen med något annat än tråkig text med.. tanya teknikgeniet till undsättning..! eh..

Hoppas ni har en härlig påsk, i wanna know all about it, so tell me ;) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0