Första repdagen

Som sagt, idag började våra veckor inne i teatern vilket innebar att vi var i skolan klockan åtta för att ha dansuppvärmning och sedan sånguppvärmning och gick sedan in i teatern vid tio :) vid halv elva kom vår teaterlärare tillika regissör och till halv tolv hann vi med första delen av scen ett, vilket låter kort, men det är en grymt stökig scen som vi aldrig har gjort tidigare, så det tog sin lilla tid... Efter lunch fram till fem så hann vi göra scen tre, så imorgon kör vi genomdrag på det vi hittills gjort och sedan börjar vi med scen fyra, vilket är pyjamasparty-scenen hemma hos Micki (min karaktär). Ska bli grymt kul att göra den igen, det var ett tag sedan måste jag säga..! Så får vi öva Freddie min Vän sceniskt också... ska bli spännande!

Tänkte avsluta mitt skrivande och slänga mig framför tv:n idag igen, vi får se hur långt jag hinner idag, igår lyckades jag trots allt inte ta mig ifrån datorn innan jag stupade i säng vid elva..

Sov gott gott folk! Hörs!

Kommentarer
Postat av: :)

Hoppas du säger till här på bloggen när man kan börja se grease :) Skulle gärna vilja se den :)

2009-04-28 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0