hard work, work

Idag har jag varit otroligt duktig :) jag har varit ute på vår baksida och rensat bort mängder av mossa och skräp från en bergsknalle med mina systrar. Elva började vi och två gick vi in för att äta. Men det var grymt gött, man kände verkligen att man var igång och jag ville typ inte sluta för att jag bara ville bli klar med det... och det skadar ju aldrig att vara ute i solen :) eller jo, får man malingt melagnom eller vad det heter.. hudcancer kanske.. så är väl inte det så värt, men ofta liksom.

Nu ska jag ut och jobba en stund till snart och sen ska jag hem till fina carolina och träffa alla härliga musikalare! Som jag har saknat er!

Förresten så var gårkvällen otroligt värd, Haket är ett bra ställe enligt mig, Moa får säga vad hon vill ^^ bilder kommer nog så småning om upp, jag fick igång min stenåldersdigitalkamera :D yay!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0