Härliga dagar!

De två senaste dagarna har varit helt underbara! Igår joggade jag för första gången på drygt ett halvår, och trots det så orkade jag nästan springa fem kilometer i sträck..! Jag blev otroligt glad för detta, det finns inget mer peppande än att nå bättre resultat än man hoppats på. Det tycker jag gäller nästan allt, så jag försöker nästan alltid ha förväntningar på en rimlig nivå eftersom man då inte blir lika besviken eller så blir man tio gånger så glad! Men för att lämna dagens lektion i självkänsla så gav jag efter springningen upp läxorna och satsade på att fixa iordning mig till kvällens besök på Sticky Fingers. Det blev en otroligt lyckad kväll med underbara människor, mycket dans och ännu mer härliga människor! Fick idag höra av en kompis som pratat med en som tyckte att vi verkat höga, vlket jag tyckte var väldigt komiskt. Jag har aldrig varit hög på något annat än lycka i hela mitt liv och tänker aldrig bli det heller, punkt slut. Iallafall så slutade kvällen relativt lyckat, jag hade för en gång skull kollat rätt i tidtabellen och kom med en buss (två egentligen..) som tog mig hela vägen hem..! Tidsoptimist som jag är så har mina bussfärder hem slutat i tragedi alldeles för många gånger...

Idag vaknade jag vid elva och satte mig utomhus och åt frukost i det underbara vädret :) väldigt mysigt, jag och min lillasyster Jasmine satt och pratade om allt och inget i säkert en timme innan jag lyckades ta mig ur våran hammock och in för att göra mig iordning inför dagens picknick med Sara, Paulina, Moa och Viktoria från min högstadieklass. Pappa var gullig och gjorde större delen av min kycklingsallad som jag tog med mig, stort tack till honom! Sedan satt vi i närmare tre timmar och pratade minnen, framtidsplaner och en hel del annat. Mycket har verkligen hänt på tre år kan man ju lätt konstatera... En otroligt härlig dag med trevligt sällskap och härligt väder helt enkelt :D

Jag har dock otroligt dåligt samvete för min hög med läxor som ligger här slarvigt uppbuntade bredvid datorn.. borde verkligen ta mig samman och försöka att skriva klart iallafall mitt samhällsarbete om Afghanistan, som egentligen skulle varit inlämnat i februari..

Sista punkten för idag: Tack för alla mysiga (musiga, för mathildas skull ^^) kommentarer jag har fått hittills, jag blir så glad :) och musikalare, härda ut! Vi ses på söndag igen! :D

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: sarakalas

hihih.. verkat höga!? haha på sticky..? hiih

2009-04-11 @ 12:41:47
Postat av: Tanya

haha ja tydligen ^^ lite roligt sådär...

2009-04-11 @ 12:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0