Kul med lov...

Jag har alldeles för mycket läxor för mitt eget bästa. Därför har min hjärna blockerat sig så jag kommer inte bli klar med en enda... Jo, men jag måste verkligen sätta igång nu. Jag fattar inte, jag som alltid varit så ambitiös...

Och det är inte bara skolan, jag har ju dessutom ett antal inträdesprov till olika artistutbildningar att förbereda mig inför, nu närmast Performing Arts School's yrkesutbildning på Dansforum i Göteborg som jag verkligen inte vill sabba... Sjuhundra spänn för en audition vill man inte slänga i sjön liksom. Där ska jag iallafall sjunga "Your Daddys Son" från musikalen "Ragtime" och "Nothing/Inget" från "A Chorus Line" och spela upp en monolog från Anton Tjechovs pjäs "Onkel Vanja", vilken jag också ska göra på Wendelsberg i maj... Dansprovet har jag knappt börjat fundera på, det är gemensamt och man kan inte förbeeda sig särskilt, förutom att dansa mycket osv... vilket jag inte kommer kunna göra eftersom mitt kort på dansforum har gått ut, jippi!

Checklista med auditions:

[x] Ljungskile 31/3 - Reserv
[] Performing Arts School 23-26/4
[] Bjärnum 22-24/5
[] Wendelsberg 29-31/5
[] Löftadalens folkhögskola Dans 22-23/6


hoho.. roligt roligt :)

vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag gillar att du börjat blogga, keep up the good work, du är fantastisk! <3

2009-04-09 @ 20:38:44
URL: http://solola.wordpress.com
Postat av: n.

balettakademien dååå?!

2009-04-10 @ 23:11:52
URL: http://rydellnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0