Man kan ju drömma

Jag vill kunna dansa streetdance
Jag vill kunna fotografera
Jag vill ta mig tid och ork att spela fiol igen
Jag vill vara bättre på att hålla kontakten med vänner
Jag vill sluta älta saker så förbannat mycket
Jag vill vara vig
Jag vill bli Mikael Nyström
Jag vill ha pengar
Jag vill bli kär
Jag vill ha något att göra
Jag vill ta studenten NU
Jag vill bo I Göteborg
Jag vill resa
Jag vill ha mer tid
Jag vill få styrka att sluta äta godis
Jag vill... ja

Gaah, jag håller på att bli tokig.. det känns som att jag aldrig har något att göra när det hela tiden finns något att ta tag i, något som kan bli bättre eller förändras eller vadsomhelst. Eller kan det det? Det kanske bara är till att acceptera hur det är och göra det bästa av vad som är kvar.. fast det är ju inte det jag vill?!

Herregud, jeg vet inte ens vad jag skriver.. detta är väl ett sånt där moment of weakness som man säger.. men det löser sig, som nån sa en gång för längesen, apropå ingenting alls egentligen.  Och apropå ingenting alls, guuud vad jag saknar dansen..! Håller på att förgås.. men jag kommer ändå inte ha tid till det snart, får ta och springa istället. Sålänge man stretchar efteråt så ger det ju ungefär lika mycket som en danslektion.. träningsmässigt.. eller inte... herregud vem försöker jag lura? Herregud. Nu får jag ta och sluta skriva innan hela jag imploderar...

Godnatt med er iallafall.

Kommentarer
Postat av: sarakalas

...ja de va mycket du ville.. aa de flesta skulle ju uppfyllas.. men aa ja väntar med spänning på när du blir mikael nyström..!! ^^ Det skall bli intressant! ;D

2009-04-11 @ 12:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0