plugg plugg plugg

... utan ork och koncentration. Men snart är allt över! Idag gjorde jag det sista provet i nutida konst, imorgon gör jag provet i arbetsmiljö och säkerhet, på torsdag ska ett arbete i samma ämne in.. är dock på audition då så får lämna in det senare på eftermiddagen via mail... sedan är det "bara" ett skriftligt arbete i samhällskunskap och ett i religion kvar!! Wiii! och jag är superpepp inför både torsdag lördag och nästa vecka! Ska bli skitkul med audition, måste bara se till att bli klar med monologen, på lördag blir det värd utekväll när vi firar sannas födelsedag och nästa vecka drar projektet igång! Happiness gånger tusen typ, ska bli kul att dra igång ett scenprojekt igen, har saknat det efter Gaycamp... men nu är det snart igång!

Imorgon ska jag på en typ "öppen anställningsintervju" till God El som söker säljare till sommaren. Inte telefonförsäljare, det hade jag aldrig klarat av av flera anledningar, utan jobbet går ut på att man ska stå utomhus någonstans i Göteborg (vid någon såndär stuga typ antar jag) och prata med människor och få dom att byta till God El. Det tycker jag verkligen är ett helt okej jobb, särskilt med tanke på hur desperat jag är efter ett jobb just nu... Det kunde varit värre. Jag får hoppas på bra väder bara - om jag nu blir anställd vill säga... hoppashoppas.

Nu ska jag snart äta majsbröd och se på House om tio minuter :) hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0