Snart dags!

Audition på dansforum på torsdag..! Hade sånglektion idag och sjöng igenom låtarna, "Your Daddys Son" från Ragtime och "Nothing" från A Chorus Line.. har säkert sagt det innan.. men säger det igen av någon outgrundlig anledning! Låtarna sitter nästan helt perfekt. Dansprovet kan man inte förbereda... så då är det bara teatermonologerna kvar. Yes! Eh. Herregud jag vet inte hur jag ska hinna, jag har ett prov imorgon som jag inte har pluggat på (av en ännu mer outgrundlig anledning..) ett arbete som ska in på torsdag och ett som ska in på måndag nästa vecka... känner på mig att vi har något mer med... iallafall så kommer jag troligen inte hinna repa in monologen eftersom jag dels inte har någon tid och dels avskyr att öva hemma. Väggarna är som papper (maskätet papper...) och det är skitpinsamt att stå och skrika i sitt rum när man vet att allt hörs upp. Herregud. Jag har verkligen problem. Nästan lika stora som barnen i Afrika. Nej.. så ska jag inte säga. Det är hemskt och jag gillar inte att jämföra mig med dem...

Jaja, får försöka ta tag i Musikalhitsorian nu.. i'll come by later. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0