tycka om :)

jag är verkligen kär i mina shorts som jag köpte för något tag sen, jag tycker dom är så nice..! Jag brukar inte gilla byxor med hög midja över huvud taget, men dessa är så lösa och härliga och man kan verkligan ha typ allt till dom :D gissa vilket plagg som kommer bli sommarens mest använda..? :)

kollage shorts :)
favoritshorts :) (provisoriska suddisudd-bilder)


blev för övrigt klar med arbetet.. det tog verkligen inte lång tid när jag väl satte mig med det. Hoppas att jag gjorde som det var meningen bara... så nu måste jag sätta tänderna i jobbet med fotoredigeringen också bara.. skäms för hur lite jag har arbetat på det..

men imorgon går vi in i teatern med grease, och åh vad roligt det ska bli!! Vi ska till skolan klockan åtta imorgon för sång- och dansuppvärmning och vid tio har vi vårat första rep i teatern :D lycka! ska verkligen bli grymt roligt! man får pälsa på sig med kläder bara eftersom det är svinkallt därinne...

nu tänkte jag gosa ner mig i en soffa och kolla på någon dålig film på tv.. får väl se vilken det blir, typ wallander eller vad det är som går... vi hörs imorgon gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0