Wii!

Jag satt i säkert en timme igår och försökte fixa till min blogg lite improvisatoriskt så att det skulle bli lite färggladare, och jag lyckades tydligen! Jag försökte se hur det såg ut igår, men då såg det likadant ut som innan.. och så kommer jag in nu och så ser det ut ungefär precis som jag ville :D dagens lycka!

Första skoldan efter lovet idag, lite overkligt att gå tillbaka till skolan utan något Gaycamp att tänka på.. Började med en danslektion och vi lyckades äntligen ta oss igenom hela "Queen of Bee-bop" ("Born to Handjive" på engelska) som är den största dansscenen i Grease, vilket var grymt gött! Kom och se förresten, föreställningar vecka 20-21, närmare datum kommer :) just den dansen är grymt kul med mängder av lyft och annat skoj!

Sedan bar det av till prov i nutida konst, gick väl helt okej ändå, kunde dock inte komma på vad naturalism hette dum som jag är... men om anders mot förmodan läser det här så kan jag ju säga att jag VET att den kom efter realismen och jag VET att det var det Antoine och även Strindberg gjorde en del dramer inom.. om jag inte har missförstått någonting...

Nu sitter jag och lyssnar på Anna Ternheim och laddar ner massa Adobeprogram, vilket krånglar alldeles för mycket för otekniska mig, så jag kan ladda ner en provversion av Photoshop (inget olagligt här inte ;) så jag kan sätta igång och jobba någon gång... Kommer inte ihåg om jag har berättat det eller inte, men iallafall så har jag lite "tillfällig anställning" typ och ska ändra storlek på massa bilder i Photoshop för företaget som min kära far jobbar på, Dorma heter det... Otroligt spännande, eh. Men jämfört med andra i min ålder som står och sliter på McDonald's så är det otroligt lättförtjänta pengar, så jag klagar inte.

Kom på att jag inte lagt upp några bilder från vare sig utgången i lördags eller träffen med musikalarna. Här kommer några iallafall. Titta och njut och hörs imorgon!

Utgång påskafton:
Innan bussresan...
Innan bussresan till Slottsskogen :)

Jonna i Slottsskogen, hon följde dock inte med sen den dummingen. Men det är en söt bild, eller hur? ^^
Jonna i Slottsskogen, hon följde dock inte med sedan ändå.. men det är en gullig bild, eller hur? :)

Mickan on the Hak...
Mickan on the Hak...

... och en otroligt suddig en på Rebecka!
... och en grymt suddig en på en relativt blå Rebecka (rebeczatyp.blogg.se)

Hos Carolina:
leka lekar :)
Vi lekte massa lekar medan Carolinas far försökte få igång karaokegrejerna...

karaoke :)
... som vi hade grymt roligt med, här är Mathilda och Anna (Anna hatar mig säkert för att jag lägger upp den här bilden.. men det får hon bjuda på, jag tycker om den!)

Kommentarer
Postat av: Anna W

TANYA!! Hahahahahaha Gud va hemskt!!!!

2009-04-14 @ 22:40:45
URL: http://annisensblogg.bloggsida.se
Postat av: Anna W

TANYA! Hahaha Gud va hemskt!!

2009-04-14 @ 22:43:31
URL: http://annisensblogg.bloggsida.se
Postat av: Anna W

TANYA! Hahahahaha Gud va hemskt!!

2009-04-14 @ 22:50:20
URL: http://annisensblogg.bloggsida.se
Postat av: Anna W

oj? hehe, vad hände nu? Konstigt. Inte skulle det bli tre kommentarer.

2009-04-14 @ 22:59:53
URL: http://annisensblogg.bloggsida.se
Postat av: Anonym

fiiiiin bild på dej tanya. du e alltid lika fin! :D

2009-04-23 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0