aha-år

har kommit på vad det här året kommer bli - ett aha-år! för jag får verkligen aha-upplevelser hela tiden! känns som att jag typ inte har kunnat dansa förut över huvud taget verkligen. idag på baletten efter att vi gjort ett par övningar vid stången (där lena varje gång hittar något helt otroligt uppenbart som man själv aldrig tänkt på) och så ska vi göra en grand batmá-övning utan stång (vet inte hur det stavas, men går ut på att man sparkar högt med benen typ), och jag ville typ inte göra den bara för att jag visste att jag skulle göra fel på något sätt... vill veta med en gång vad jag gör för fel! Men det är verkligen bra att känna vad man gör för fel för att sedan rätta till det och kunna göra allt ordentligt. Otroligt nyttigt. och frustrerande.

ska iväg och titta på lokalen jag ska ha Funkykidz-lektionerna i, nästa lördag blir jag dansfröken på riktigt :) ska även lämna in mitt cv på carlings som jag såg söker extrapersonal, så kanske jag lyckas skrapa ihop några slantar till... lär ju behöva dem.

nu måste jag äta, sen ska jag dra :) ha en härlig eftermiddag, hoppas erat väder är bättre än det är i varberg för tillfället.. regnar sådär äckligt lite så man bara blir fuktig över hela kroppen... ush!

vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0