aj.

vad tror ni inte är det första jag gör när vi ska börja dansa halv nio på morgonen? jo, min förbannade höft-knut-nånting-vadenuär-grej knäckte till, coh sen kunde jag knappt röra mig en stund för att det gjorde så förbannat ont. kul tanya, jättekul! och jag känner det fortfarande. seriöst, vad har ödet för problem med mig?! Låt mig spela schack med döden eller nåt istället då, för nu vill jag faan dansa när jag väl är här!!! tänk om jag inte kommer kunna röra mig ordentligt? Vad gör jag då liksom? Går här och mestränar och utvecklas inte som jag vill ändå? Eller ska jag skita i det här och åka hem? Vill inte!

Frustration.

Tillslut kunde jag göra det mesta iallafall, var bara tvungen att kontrollera mig och hålla tillbaka mycket mer... tråkigt. Men bra kanske, så man känner när man gör fel och när man gör rätt. Eller nåt.
Ska göra middag nu i vilket fall, man blir verkligen hungrig av att dansa en hel förmiddag!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0