bra dag :)

ja, verkligen bra dag idag. gick för att bada med två i klassen, men det var otroligt kallt i vattnet, och när vi väl bestämt oss för att bada ändå så var det massa brännmaneter överallt..! klarar verkligen inte av dem. sen kom vi på att alla tre behövde handla, så vi gick hem till oss själva och så träffades vi en kvart senare igen och gick och handlade ihop ^^ handlade massa grönsaker och grejer, så nu har jag pastasallad för minst två dagar ståendes i kylen. skönt måste jag säga.

det är verkligen så skönt att träffa människor med samma intressen, jag är så glad för det! lite tråkigt kanske att inte ha "olika" kompisar, i princip alla jag känner håller på eller har hållt på med musik, dans eller nåt liknande, och det är så gött att ha nåt att relatera till hos sina kompisar och som gör att man förstår varandra på nåt sätt. låter fanatiskt på ett sätt, haha. får väl hoppas att ingen av mina nya klasskompisar läser det här, då tror de la att jag är knäpp ^^ men ja, det är gött att ha människor omkring sig som har samma intressen, som också tänker sig att kankse satsa på detta. när jag säger att jag håller på med dans och sånt och har som mål att bli musikalartist har jag fått höra oj, och wow, och jaha, och kan man tjäna pengar på det? haha. en del tycker ju bara att det är jätteroligt, men en del har svårt att tänka sig att man faktiskt kan hålla på med sånt seriöst.

men ja, vissa vill bli läkare, vissa vill bli veterinärer, vissa vill bli poliser. jag råkar vilja bli musikalartist. och ja, på grund av konurrensen krävs det både att man är bra och en del tur att få utbilda sig till läkare. och ja, på grund av konkurrensen krävs det både att man är bra och en del tur för att lyckas som musikalartist.

tror jag. vi hörs
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0