danstema?

funderar på att skaffa mig ett lite mer genomgående tema på bloggen... och eftersom jag ju kommer dansa hela året och inte kan få NOG av detta, så varför inte köra på det? vad tror ni?



känner verkligen att det är detta jag vill göra med mitt liv. kan inte tänka mig att arbeta med något annat på ett seriöst sätt. jag har funderat på psykologi och det vore verkligen intressant, men herregud, ska jag ägna mitt liv åt något som jag kan tycka är intressant eller något som jag älskar av hela min själ? är det inte värt att jaga den drömmen då? självklart vill jag inte finna mig själv sittandes i en kassa på ica om tjugo år, men när jag fortfarande kan, kan jag inte få jaga den drömmen då? eller är det bara meningslöst?

svåra frågor. det går verkligen inte att säga något definitivt förrän i efterhand. så jag tänker jaga min dröm, jag tänker jaga den och en dag ska jag fånga den och göra den till min verklighet.

så, välkomna till tanyas dansblogg... eller nåt.

vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anna W

Det är bara att köra på i alla lägen. Ge aldrig upp för om du bara kämpar och ger 110 procent kommer du dit, Jag lovar :)

2009-08-20 @ 21:57:06
URL: http://annisensblogg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0