finally in varberg!

nu har jag äntligen flyttat ner till Varberg och börjat installera mig. Igår åkte vi och kollade på ett annat hus i Varberg där en herre hyrde ut lägenheter, och de var såå mycket finare än på det andra stället! så det slutade med att vi skrev kontrakt med honom, jag åkte och hämtade mina grejer i det andra huset, sa till kärringen att jag inte ville bo i hennes hus längre, hon blev skitsur och jag åkte och bosatte mig i den andra lägenheten. Kommer dela den med tre andra tjejer som inte har kommit än, men det blir säkert bra. I vilket fall så ligger detta huset så mycket närmre folkhögskolan och mycket mer i centrum, hyran är väl en hundralapp dyrare, men det är det lätt värt! Världens trädgård med plommonträd och grejer finns det med :)

Jag och mamma var även och köpte nya joggingskor igår. Kvinnan i affären sa att stortån ska vara typ en cm från längst fram i skon, vilket gjorde att både jag och mamma egentligen skulle haft minst en storlek större var, men de fanns bara i en storlek, så  mammas var "lagom" och mina var "för trånga"... haha. Det ska säkert gå bra ändå. Jag har haft ett par väldigt mycket tightare joggingskor innan, och jag har aldrig fått några blåa tår minsann..!

Så nu ska jag snart ut och testa mina nya skor, får bara låta frukosten sjunka lite först ^^

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0