första dagen

ja, som sagt, första dagen i skolan idag, och det blev en grymt bra dag! kommer antagligen inte komma iväg och handla som planerat, men det kan jag göra imorgon... eh. Men ja, vi blir max femton stycken, en kille går det där till och med..! väntade mig ett år med bara tjejer, så blev glatt överraskad :) alla var trevliga, vi gick och fikade tillsammans ett par stycken efter att vi blivit klara med våra danslärare. mycket mysigt, man fick veta lite mer vart alla kommer ifrån, hur mycket de har dansat och sådär. ser fram emot imorgon när man får se vad alla går för också..! några har man ju sett på intagningen, men man hann ju inte direkt se så mycket... åh vad kul det ska bli! börjar med modernt och sen balett på förmiddagen, vad vi ska göra på eftermiddagen blir en överraskning än så länge.. wii!

men ska se om jag kan få tag på två av mina klasskompisar nu, vi pratade om att sticka och bada i det underbara vädret!


vi hörs senare, njut av sommarens sista strålar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0