hej igen

efter ett uppehåll på sisodär.. ja, vad är det? Tre månader? Fyra? Sorry, har ingen koll, så himla mycket har hänt den senaste tiden så jag har verkligen inte orkat/hunnit ha igång bloggen för det.... men ja, nu kör vi igång igen!

Kan väl börja med att berätta att jag kommit in på Löftadalens danslinje i Varberg, så för ögonblicket håller jag på att organisera grejer inför flytten till en vindsvåning i Varberg :) Otroligt spännande kan jag säga! Jag kommer bo i ett vanligt bostadshus med två våningar plus vind och källare, och alla våningar kommer vara upptagna av diverse studenter..! Låter så himla kul :) hoppas bara inte att det är konstiga människor som bor där... jag har redan träffat en av de som kommer bo där, och hon verkade trevlig iallafall. Skriver kontrakt nu på lördag och kommer antagligen bosätta mig permanent där inte så lång tid efteråt. Måste säga att jag hoppas på sol nästa vecka så jag kan ligga vid havet och sola och bada en massa! :D men ja, fet chans som det verkar nu... eh.

Min sommar har varit otroligt rolig, känns som jag har gjort typ allt och ingenting. Fattar inte vart tiden tog vägen, men antar att sommaren har flugit iväg bara för att jag har haft så nedrans roligt hela tiden! Har utbildat mig till Funkykidz-instruktör, så kommer jobba som barndanslärare två gånger i veckan i varberg, heeelt lovely. Har lärt känna nya människor som kommit att stå otroligt när mig på olika sätt den här sommaren och för ett tag framöver. Har varit på två helt grymma festivaler, jag ville verkligen inte åka ifrån hultsfred, saknar det fortfarande..! har lyckats hitta ett jobb och jobba en del dessutom (tack hanna) så nu har jag lite pengar inför varbergsflytten... om jag inte råkar shoppa upp alla pengar igen..

har shoppat alldeles för mycket för mitt eget bästa den senaste månaden sisådär..
. men är grymt nöjd med mina köp, bland annat steppskor och en svindyr skinnjacka från topshop som var preciiiis en sån jag letat efter hur länge som helst, så att den var svindyr fick helt enkelt inte lov att spela någon roll. (bilder kommer antagligen i framtiden då jag använder den i princip hela tiden!) Jag, min mamma och mina tre systrar var dessutom i Ullared i fredags. Man kan ju säga att det inte slutade särskilt bra för mammas plånbok som betalade hela besöket... eh. Men fick köpt en hel del nödvändiga och minst lika onödvändiga saker, det beror på vem man frågar...

Så ja, nu kör jag en nystart med blogg, Varberg och määängder av dans för en tid framöver! Enjoy!

Kommentarer
Postat av: TOBBE

tack ska du ha för kommentaren.värmer mig mycket ska du veta.Det var ju bra att du bytte skola och började i en klass där du hade människor runt omrking dig. Det är också ett bra sätt att rädda liv från mobbing!!

Dem som mobbar människor har allvarliga problem, och har kanske lite iq innanför pannbenet och har lite svårt att acceptera situationen för andras hälsa!

Min Blogg kommer iallafall framöver vara byggt på åsikter allt från himmel till jord, och killen som kommer bjuda på sig själv. Men självklart kommer det finnas vardag,mode,videblogg,träning i den.

2009-08-11 @ 23:40:35
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0