kladdkake-helg

förlåt dålig uppdatering, men känns knappt som att jag har varit ensam de senaste dagarna, har flugit omkring hela tiden. Men roligt har jag haft :) orkade verkligen inte sitta hemma ensam i fredags, så jag frågade lite folk i klassen och det slutade med att jag, johanna och tove gjorde en tredubbel sats med kladdkaka med after eight och daim och åt det med frysta jordgubbar och grädde till filmen "Pianot", som var alldeles för dyster egentligen kändes det som...

igår på dan fick vi en liten guidad tur genom varberg med varbergsbon matilda :) slutade på espresso house där vi satt och snackade innan jag fick bege mig hem och ta hand om tvätten. lyckades verkligen inte få igång den förbannade maskinen först, men efter att ha hittat en bruksanvisning på nätet gick det till slut. det tar fyra timmar för maskinen att bli klar! herregud. å andra sidan torkar maskinen kläderna med då, så det är väl bra antar jag. så slipper man bombardera hela lägenheten med blöta kläder. bra grej.

sedan kom lille joel och hälsade på. trevligt att se honom igen, sedan han har flyttat till linköping för att plugga innovativ programmering, (tror jag det hette...) fråga inte vad det är. han åkte förut idag vid halv tolv, och sen dess har jag knappt gjort något över huvud taget verkligen. duscha är det mesta jag har orkat. haha.

har tittat på filmen "Du Levande" också eftersom Joel rekommenderade den så varmt, och den var verkligen grym. Speciell, jag tror att det är en sån film som man antingen älskar eller hatar, men jag tyckte den var helt underbar. Förstod den dock inte, så måste se den ikväll, måste veta hur det hängde ihop! Här är mitt favoritklipp, kan inte sluta citera hennes "och jag är jävligt sur och sned för det", Joel och jag skämtade om det hela tiden!

så se den :) nu ska jag laga middag bestående av.. nudlar eller nåt.. eh.

hörs sen eller nåt :)

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. Åh tack så jätte mkt :D

Gött att höra :D Det är bara fint här med :D

2009-08-30 @ 22:21:11
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0