ladda ladda

förlåt dålig uppdatering igår, flängde runt överallt hela dagen igår... träffade även några från gaycamp-gänget, mycket mysigt tycker jag :) hann med att åka och gratta julius som fyllt år med, kunde inte stanna så länge, men det var trevligt måste jag säga.

idag, mina vänner, ska tanya springa en mil..! herregud, det blir intressant att se hur det går... haha. men kom gärna och titta och heja på, det blir så mycket lättare att springa och så mycket goare stämning då :)

ha en bra dag nu när solen tittar fram :) måste börja göra mig iordning nu, ska ju ha möte med funkykidz-människorna innan också... ha kollat igenom lite material jag har fått av dem och jag ser verkligen fram emot att få börja repa in alla moment!

önska mig lycka till.. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0