lägenhetsstrul..

flyttade ju som bekant in i takvåningen i varberg igår, men herregud vad struligt det var. för det första var hon inte klar med lägenheten när vi kom, så vi fick åka iväg och passade då på att handla lite matvaror. när vi kom tillbaka och kom upp så blev jag först förvånad över att det bara var ett rum och inte ett rum plus ett sovrum och klädkammare som tjejen som visade runt oss innan hade sagt. när vi då lät tveksamma så sa kvinnan ungefär "jomen känns det inte bra så går det att dra sig ur. det står folk i kö som ska ringa på söndag om det är så." åh, det låter ju tryggt, verkligen! tänkte jag. men ja, jag gillade ändå rummet, så jag tänkte att skit samma, efter idag när vi har skrivit kontrakt behöver vi väl inte se henne mer. med det var nästa överraskning: hon hade inte med sig kontraktet! härligt!

så ja, allt detta och lite till var förmycket att ta, särskilt eftersom jag var otroligt bakis efter i fredags, kunde inte äta något på hela dagen. min kropp tål verkligen inte alkohol! herregud. jag följde med hem igen iallafall, behöver ha med mig en del grejer imorgon när jag åker tillbaka dit ner, bland annat min cykel som kommer vara min bästa vän det är året.. :) så det blir väl antagligen att jag bor i den våningen, och jag tror det blir bra ändå, när allt väl är iordning.

vi hösr senare eller nåt... ska se om jag inte kan fixa till layouten till bloggen.. tycker den är lite väl.. ja, nånting. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0