lathet

har precis tittat på "kalenderflickorna", mycket mysig och rolig film måste jag säga :) verklighetsbaserad dessutom, vilket jag tycker gör den ännu mysigare!

och innan dess har jag suttit i soffan. och suttit i soffan. och suttit i soffan. och inte lagat mat till imorgon, och inte lärt mig funkykidz-koreografierna, och inte... ja, och så vidare. diskat har jag lyckats göra faktiskt, men annars... herregud vad trött jag är. och det här tråkvädret gör det ju inte bättre direkt. någon som har nåt tips om hur man gör för att komma igång även efter skoltid?

nu måste jag sova, är svintrött verkligen. det är väl det som har gjort det kanske. natti på er.

hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0