nyttighet

nyttigheten flödar i varberg kan jag säga! var ute och sprang i drygt 45 min, herregud vad jobbigt det var, men värt nu i efterhand. så nu har jag precis duschat och ätit en provisorisk lunch bestående av två knäckemackor med skinka, en morot, ett äpple och en kopp grönt te :) grönt te är verkligen mitt favoritte, oberoende av vilken sorts grönt te det är. och förutom att det är gott så är det ju bra för matsmältningen, och det gillar vi ^^

känns så bra att ha börjat komma igång nu, både inför loppet på lördag (...) men också inför nästa vecka då dansen drar igång! stretchar efter varje joggingtur, men är fortfarande stel som ett kylskåp... ja, sånt är livet, vissa föds med vighet andra föds med... ovighet. eh.

måste ut och börja leta jobb nu.. måste verkligen ha en till extrainkomst för att klara mig. segt måste jag säga, men ja, sånt är livet.

ha en bra eftermiddag så hörs vi säkert senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0