picknick

är hemma i göteborg nu igen, min vän jonna flyttar till hudiksvall eller nåt sånt om ett par dagar, så blir sista gången jag ser henne på evigheter nu.. :( kommer verkligen att sakna henne. så vi ska iallafall ha picknick i slottsskogen, vilket blir mysigt  eftersom jag antagligen får träffa många jag känner som jag inte kommer träffa mer på ett tag eftersom även jag säg är i varberg. måste bara fundera ut vad jag ska ha med mig och picknicka på.. gjorde pannkakor i varberg, men kunde inte ta med dem eftersom jag inte hade någon burk...

har antagligen fått ett till jobb som danslärare i varberg med :D ska ju redan jobba som barndanslärare för funkykidz, men medborgarskolan annonserade efter "dansledare" så ska träffa en kvinna därifrån imorgon. åh vad glad jag är! tänk om det räcker med att jag jobbar där med och slipper jobba på ica eller i nåt café eller nåt?? guud vad kul! så kommer åka fram och tillbaka till varberg tre gånger från idag till söndag. mycket roligt.

tänkte passa på att köpa ett par "såna man snurrar i" som hanna uttrycker det :P ni ser på bilden nedan.. typ trampdynor eller vad man ska säga som verkar skitbra att dansa modernt i . recension kommer efter skolstarten ;)



men ja, får väl börja göra mig iordning nu, ha en härlig dag i solen! vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0