träningsverk!

herregud, kommer inte kunna röra på mig imorgon..! hade ju redan träningsverk från igår, och så känner man av den hur mycket som helst idag, och så kommer jag seriöst falla ihop i en liten blöt hög imorgon..! Helt sinnes. men roligt är det, och jag känner verkligen hur jag redan börjar förbättra och justera vissa saker. Åh vad jag längtar tills vi kommer igång på riktigt :)

man märker verkligen hur mycket man även anstränger hjärnan när man trännar tre timmar i princip i sträck, man blir helt mosig i huvudet. det är väl hjärnmuskeln som bränner fett. höhö. eh. men det är gött att börja få koreografi man ska ta in och lära sig på kort tid, gött att aktivera kroppen igen efter en sommar av alldeles för lite träning och alldeles för mycket av alla sorters onyttigheter. så nu börjas det på en (relativt) ny kula med (relativt) nyttiga matvanor och allt vad det heter.
det jobbiga är bara att jag är hungrig ungefär hela tiden. haha, herregud vilket i-landsproblem! men vilka problem vi har här i lilla sverige är egentligen inte i-landsproblem? just det.

hann ju aldrig införskaffa såna där "trampdynor" förresten... får bli när jag åker hem nästnästa helg. hm. ja, så får det bli.

ska se vad jag kan hitta för mat i mitt skafferi nu, är skithungrig! vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0