trolleri och andra läskigheter

sitter och tittar på ett program där de avslöjar trollkarlars trick. har alltid varit smått rädd för trollkarlar, de lyckas ju med det övernaturliga for christs sake! så lite gött att se att de faktiskt inte är övernaturliga på riktigt. samtidigt fattar jag inte hur de kan tillåta att man gör ett sånt här program, en trollkarls hemligheter borde få förbli hemliga, att man inte vet hur det går till är väl halva tjusningen antar jag...

fattar inte riktigt att jag börjar imorgon, gud vad skumt! det känns som att en ny del av livet påbörjas imorgon, ett nytt avsnitt liksom. jag börjar nästa steg på utbildningen som förhoppningsvis kommer göra mig till antingen dansare eller musikalartist..! helt sjukt. samtidigt känns det inte som att det faktiskt kommer bli så... måste verkligen se till att komma igång med röst och skådespel och allt! gå med i den där gospelkören som finns i trakten. får se om jag vågar ringa dem eller inte...

men nu ska jag se batman begins som jag inte har sett nån gång än... hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0