vuxenliv

herregud vad duktig jag har varit idag! har packat upp alla mina grejer, lyckades få plats med nästan allt till slut, har bara mina sångpärmar och en necessär kvar som känns lite malplacerade... men det löser sig.  har sprungit i typ fyrtio minuter, lite jobbigt att jag inte vet hur långt det är jag springer längre, med vi får väl se hur mycket det har gett på lördag..! var dessutom på ica för att skaffa mig ett ica-kort (hur många vuxenpoäng fick jag inte där?!) och passade på att köpa grönsaker och dip som jag ska äta ikväll till so you think you can dance. är så glad att jag nu kan titta på femman! var på biblioteket med och skaffade ett lånekort och lånade lite böcker. läste lite ernest hemingway i svenska b-kursen och blev verkligen kär i hans sätt att skriva, så jag lånade hans "farväl till vapen" och "solen har sin gång". får se om de är nåt att ha. lånade "sushi för nybörjare" av marian keyes med, men vet verkligen inte om det är min sorts bok... får väl se. vad tycker ni? vad gillar ni att läsa? eller gillar ni inte att läsa? tycker ni det är jobbigt att jag ställer så mycket frågor? better get used to it! eh, nej men... eh.. ja, vore kul att veta :)

nu ska jag hitta noter på nätet så jag kan sjunga trots att jag inte har något piano med mig. blir kul..! eh.

hörs sen, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0