barndans barndans oc hännu mer barndans..!

Den här helgen har varit späckad med (jag säger.. skriver?... det igen) barndans! Jag har gått en kurs för att bli barndanslärare i helgen, och det har varit grymt kul! Kursen hölls av ett företag, eller vad man ska kalla det, som heter FunkyKidz som håller i kurser över hela landet. Så kommer jag inte in någonstans så har jag iallafall ett deltidsjobb till hösten.. och kommer jag in på dansfolkhögskolan i varberg så har jag antagligen ändå jobb eftersom det behövs folk i just varberg..! Grymt! frågan är bara hur man ska orka... men det löser sig! Eh.

Så ni läser nu på en utbildad barndanslärares blogg! Eh.. (igen)


Träffade massor med goa människor på kursen med! Totalt var vi väl en tjugo tjejer/kvinnor som tog kursen, och jag tycker att vi hade rätt kul tillsammans ;) det roligaste var nästan att jag träffade en tjej som jag dansade med på balettakademien för typ fem år sedan och som var grymt go. föhoppningsvis ses vi snart igen! tänk vart livet för oss och så liten vår värld är trots allt. för att vara filosofisk.

nu längtar jag bara efter att bli klar med allt innan jag drar till arvika och sedan hultsfred om två veckor..! herregud vad snart det är nu..! måste boka tågbiljett.. är så segt att det är så dyrt bara.. en tjugolapp hade räckt för en tur och retur till arvika tycker jag allt.. ;) borde åka ner till centralen och kolla om man inte skulle kunna få någon sorts studentrabatt.. hm. jaja, får väl ta det när jag får tid och ork.

hare gött vänner! hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0