Sista intagningsprovet - check!

Idag gjorde jag min sista audition till de folkhögskolor mm som jag sökt i vår. Det var till Löftadalens folkhögskola i varberg med dansinriktning, och det kändes grymt gött! Dansen gick rätt bra, men det var konstig nivå på de olika danserna.. den moderna dansen och jazzen var jättelätt medan baletten var relativt svår.. kändes lite felprioriterat eftersom det trots allt är antingen modernt eller jazz folk har dansat i störst utsträckning... hm, ja, de hade väl någon baktanke antar jag.

Intervjun gick bra med :) de pratade på som galningar.. eller ja, jag pratade väl med, men ändå liksom.. eller nåt. Eh. Det känns iallafall grymt, hoppas verkligen jag kommer in, annars kommer jag vara osalig i ett helt år... naaw tänker alla.

Har dessutom blivit nyförälskad. I "A chorus line"- soundtracket (new cast recording) som är helt galet bra..! Lysssna och njut :) Öppningen (I hope I get it) och Nothing är nog mina favoriter. För tillfället.

Och sista.. läs Stig Larssen-böckerna för fasen! Mer spännande läsning får man leta efter. Tips: Gör inte som Tanya - läs böckerna i rätt ordning istället. Då fattar man lite mer... Eh.

Nu säger jag godnatt för kvällen, är rätt slut efter att ha gått upp tjugo i sex imorse.. Jaja, vi hörs vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0