tomhet

det var nu fem dagar sedan jag tog studenten, och herregud vilken tomhet... fattar fortfarande inte riktigt vad som har hänt, det kommer liksom aldrig mer att finnas något Es3a-06, vi kommer aldrig mer stå på scen ihop, och så vidare och så vidare... helt otroligt! Självklart är det lite skönt, vi har ju inte direkt varit någon drömklass att varken gå i eller undervisa.. det pratas ju faktiskt om oss som den värsta klassen som gått musikalprogrammet :P men ändå liksom. Och det blev så mycket känslor på en gång, så man stod liksom inte ut utan jag exploderade snarare i ett lyckojubel och grät ögonen ur mig samtidigt.. haha. men ja, det blir något att sakna, även om dessa tre år har varit helt fantastiska och jag är jättenöjd så känns det som att vi fick fel avslut allihop.. fast ja, det hade väl inte kunnat bli på nåt annat sätt när jag tänker på det :P alla var ju inte direkt vänner när vi slutade. men ja, sånt är livet, man kan inte gilla alla.

imorgon tar hulebäckarna studenten och känner ju trots allt en del där, så det blir väl att ta sig dit med :) och sen konsert med bl a elefant och ape glaze på kvällen.. fattar inte hur jag ska hinna, men det blir bra..! (säkert :s)

Ape Glaze är ett grymt band med några goa killar från kungälv/tjörn som gått/går på mimers, såå grymt skön musik!
Elefant är ett göteborgsband jag hittade i lördags på picknickfestivalen, grymt härliga pojkar med goa låtar!! :D lyssna och njut!

Nu blir det mer läs av stieg larssons "luftslottet som försvann", hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0