bök och tråk

det blir mycket estetliv nuförtiden.. men känner att det ungefär är vad mitt liv består av just nu med, så det är inte så konstigt kanske..

idag tog vi oss igenom hela skoldansscenen.. alltså första scenen i andra akten, och det var grymt seg. jag tror faktiskt att det är den segaste scenen i hela akten, det är bara massa babbel och alla bara står och stirrar och alla tycker att den är jätteonaturlig och.. och.. ja. haha, kanske något att skriva i loggboken man ska föra under projektarbetet. jag har dock inte kunnat skriva så mycket eftersom allt bara går så bra hela tiden, vilket är bra i och för sig, men ja. vi tog oss trots allt igenom scenen och det blev rätt bra tillslut, vi ska göra den två gånger imorgon också :)

men ja, nu ska jag mumsa jordnötter med skal tror jag, relativt nyttigt godis som jag verkligen rekommenderar varmt :) hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0