Dålig bloggvecka...

Åh vad dålig jag har varit på att blogga denna veckan... har haft alldeles för mycket att göra och ett alldeles för cp-igt internet för att ha haft tid att blogga.. blir grymt arg när internet inte funkar som det ska, så då brukar jag stänga av datorn istället. Vill den inte vara på så fine by me.. eh.

Men ja, någon skrev och frågade om när Grease är, och det finns biljetter att boka nu! Biljetterna kostar 100 kr för vuxna och 60 kr för ungdomar (under 20 tror jag det är..), det går att boka på Biblioteket i Mimers hus, eller på telefon: 0303-128202. Speldagarna är:
12 och 15 maj med lag 1
19 och 22 maj med lag 2 (mitt lag ;)

Föreställningarna börjar klockan sju och har paus i mitten, så kom och kolla nu tycker jag :D biljetterna brukar ta slut ganska snabbt, så boka snart!

Igår var första dagen jag verkligen kunde njuta av det underbara vädret eftersom jag har varit instängd i teatern hela veckan.. :S jag och mickan låg ooch degade oss hos mig hela dagen och jag lyckdes få en underbart svidande ful solbränna. Alltså bränna, inte sådär snyggt brun liksom.. så vet inte riktigt vad jag ska ta mig till eftersom jag knappt vill visa mig ute men väldigt gärna vill följa med på en mysig grillfest ikväll.. jag får väl låta bli att vara så fåfäng helt enkelt, haha.

Men måste fortsätta jobba nu, måste bli klar med bilderna till på måndag..!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: :)

Tack för infon :D

2009-05-03 @ 02:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0