dan före dan..!

imorgon är det premiär för Grease!! Jag fattar inte hur snabbt det har gått, för två veckor sedan stod jag verkligen och kunde inte fatta att vi skulle ha premiär om två veckor, och här är jag - ja - två veckor senare och fattar fortfarande inte!? Jaja, får väl försöka ta mig samman på något sätt...

Ska btw på anställningsintervju imorgon, lyckades få till en fin krock och boka in den klockan halv två - exakt samtidigt som vi ska befinna oss i skolan för genomgång av dagens genrep.. yes! Eh. Men ja, Anders sa att det var okej ändå, det är ju jobb det handlar om liksom. Önska mig lycka till! :)

Jaja, måste nog försöka sova nu.. stor dag imorgon :) men måste bara berätta om en helt grym kille som jag upptäckte igår på Spotify, Jay Jay Johanson heter han, och det var det skönaste jag hört på länge! Hans låt Liar är på 56 sekunder, men jag bara älskar den! Kom på nu att jag nästan aldrig pratat om vad för musik jag lyssnar på.. hm, får åtgärdas snarast! Får lära mig att göra en såndär spellista på Spotify och lägga ut eller nåt, är dock inte så haj på sånt.. men ja, annars kör jag men en vanlig hederlig icke-länkad lista :)

Natti, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0