finally!

Äntligen är jag och min syster klara med fotoredigeringsjobbet! Sååå gött! :D Hoppas bara att Therese (vår arbetsgivare typ..) inte hatar oss för att vi är i sista minuten med att lämna in det.. :/ men ja, nu är vi klara iallfall.

Igår var jag, Mickan och Jonna på födelsedagsgrillfest typ som var väldigt trevlig. Det var Mickans före detta arbetskompis och hennes kompis som fyllde år, så vi kände inte en människa där..! Dessutom fyllde de 24 båda två, och jag tror faktiskt att vi var de enda under typ 23 som var där.. men det var roligt, vi fick en del pikar för vi var "så himla små!" men de kan skita på sig, vi hade trevligt iallafall. Det var lite roligt att vi var de sista kvar hemma hos födelsdagsbarnet, vid typ klockan tre, vi som inte kände en enda innan liksom ^^ jaja, helgens äventyr var det!

Nu ska jag bara njuta av att inte ha något att göra för tillfället (har egentligen ett religionsarbete att göra men jag glömde turligt nog grejerna i skolan ^^) och äta tacos med min familj och förhoppningsvis ta mig för att sätta på nån film jag inte har sett!!

Ha en (fortsatt) bra dag vänner, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0