Shopping shoes :)

Idag har jag äntligen börjat engagera mig i skor och liknande till bal och student..! Fattar inte varför jag har gjort det på allvar tidigare, det är ju något som faktiskt är roligt att göra... Men ja, nu är jag igång iallafall, på onsdag eller torsdag ska jag förhoppningsvis hinna träffa en dam som kan sy in min balklänning också, jag har ju tydligen alldeles för små bröst för att fylla ut en normal balklänning.. Kul! Eh. Men ja, det börjar ju iallafall närma sig liksom.

Har även fixat den rekvisita jag blivit tvungen att fixa till Grease själv såhär i sista minuten, en fejksallad, "örhängen av riktig mink", mm... jag låter jättedivig när jag säger det, men det känns som att de som har hand om scenografi borde ha fixat det, de har säkert jättemycket att göra, men.. ja, det är väl lärarnas fel antar jag då..

Jaja, ska försöka ta mig samman och skriva färdigt arbetet om marxism som tydligen skulle varit inne i fredags.. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Anna w

Det ska bli så kul att se Grease, längtar!

2009-05-11 @ 19:29:57
URL: http://annisensblogg.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0