Tanyas inget-att-göra-helg

Denna helg ska jag inte göra ett dugg har jag bestämt mig för. Jag var helt död igår efter dagens genomdrag, och jag är fortfarande helt mosig i huvudet efter hela denna veckas intensiva rep inför föreställningarna nästa vecka. Det är genrep på måndag liksom! Jag fattar inte hur snabbt två veckor har gått, än mindre hur vi ska få allt att funka utan att ha dragit igenom hela föreställningen mer än en gång per lag innan genrep.. jag fattar inte hur lärarna tänkte när de inte tyckte att vi behövde repa idag, vilket jag gissar på att ungefär alla i klassen egentligen tycker att vi borde... men ja, det får väl gå på något sätt. Ska bli grymt kul med föreställningar ändå tycker jag :)

Fick min bekräftelse på audition till Bjärnum igår, ska söka lördagen den 23/5 (dagen efter sista föreställningen...) och är grymt pepp! Ska sjunga Black Velvet och tar även med mig Your Daddy's son, det blir nog samma monolog som på PAS och dansprovet ska nästan bara bli roligt, är inte så nervös inför det.. än... Men ja, ska bli roligt, får försöka att inte ha för höga förväntnigar och prestationskrav på mig själv även om det är där jag helst vill gå. Det är nog bara att stjälpa istället för att hjälpa.

Jaja, nu ska jag fortsätta att göra ingenting, senare blir det hemlagad pizza och besök av min farbror som jag inte har träffat på en evighet! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0