trööött!

Hej, ska strax gå och lägga mig hade jag tänkt, har inte sovit ordentligt sedan förra helgen så jag känner att jag borde gå och lägga mmig och sova så jag är fit for fight på genomdragen imorgon..! Vi har nu även tagir oss igenom andra akten och imorgon ska vi sätta ihop det till en helhet! Spännande!! Är superpepp redan nu, ska bli kul att se hur det går :)

Hade en otroligt värd kväll igår, jag och Mickan åkte till Kontiki som är en väldigt mysig liten krog, typ, vid botaniska trädgården. Illa att åka ut så en onsdag, men jag ville verkligen se Da Pony Bros, ett band där Anders, en av gitarristerna i Gaycamp, spelar sax (mångsidig man ;) och jag träffade några övriga medlemmar av Gaycamp-bandet vilket var grymt trevligt :) tre av dem bokade även biljetter till Grease, så ska bli kul att träffa dem igen då!

Jaja, godnatt på er nu, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0