angående lov

innana lovet måste jag erkänna att jag inte ville ha lov, jag ville bara fortsätta att dansa och fortsätta utvecklas. men GUD vad bra det var måste jag säga! Tog det nästan bara lugnt och sov massa, sprang en dag och stretchade inte särskilt mycket. Det var verkligen precis vad som behövdes för att orka fortsätta fullt ut ända till jullovet. Perfect! och nu är vi igång och har börjat repa inför ett luciauppträdande vi ska göra ute på löftadalen som antagligen kommer bli både roligt och grymt bra :) bland annat en pepparkaksdans som vi gör på den moderna dansen och en tomtedans (eller vad det nu blir) i dunham-stil tror jag det var... låter konstigt men jag ljuger säkert, får rätta mig själv någon annan gång.

var på en föreställning som teater- och dansartreorna på varbergs gymnasium (vad heter det egentligen?) satte upp. Det var egentligen en barnföreställning, Snödrottnigen av H C Andersen om någon kommer ihåg? Men det var kul att se :) vet man vad de håller på med liksom, vi dansar ju med dem på kvällen på den moderna (och baletten för den som har det..). Men det fick mig att inse hur mycket jag saknar teatern, det var flera scener som jag bara tänkte på hur kul det hade varit att göra något av... gaah, jag måste gå musikal nästa år!

Men nu måste jag sova med... godnatt på er, vi hörs väl nån gång i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0