energi

jag har börjat fatta grejen vad folk menar med att olika platser har olika sorters energi. Jag har alltid tyckt att  allt blir vad man gör det till, och det stämmer ju delvis... Men nu när jag i veckan dels har varit hemma hos Sven och Camilla (som flyttade till varberg nu i veckan :) och jämför det med huset jag bor i, så är deras lägenhet så ootroligt mycket skönare att vara i. Man vet vilka som rör sig i lägenheten på båda ställena, men eftersom jag trivs mycket mer med Sven och Camilla så blir det att man inte behöver ha koll hela tiden på var de är någonstans, för det är det jag gör hemma nu, även om det inte är medvetet så är det som att jag aldrig helt kan slappna av. I "mitt eget" hus. Och det är liite jobbigt. Jag kanske borde ta och leta upp en ny lägenhet iallafall.

Samtidigt är ju hyran sinnesjukt låg. och så är jag ju inte hemma så himla mycket, jag far ju omkring överallt. Imorgon ska jag till Halmstad för att Funkykidz har avslutningsuppvisning. Ska bli spännande :) och tråkigt, för funkykidz lägger ju ner i Varberg så vissa av barnen kommer jag ju inte se något mer.. så det känns lite sorgligt. Gött dock eftersom jag kommer få lön i december med utan att jag behöver jobba något! Eller ja, jag har ju jobbat eftersom jag inte fick någon lön i september eller när det var.. men ändå :) så kan jag koncentrera mig på att... eeh.. dansa. För det gör jag ju inte annars.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0