annonser

nybliven danslärare söker inspiration. skicka en bra låt som man kan dansa typ street-jazz-hiphop-nånting till, så skulle jag vara väldigt tacksam. någon form av musikvideo hade varit ännu bättre, eftersom jag även är rätt ny vad gäller street med... tack på förhand! (Inspirationslös)

Hej! Jag är en glad studerande som bor tillfälligt i varberg för att plugga dans. I januari går mitt kontrakt på min nuvarande lägenhet ut, och jag söker alltså ny bostad. gärna centralt och med ordentlig dusch, men hyran ska helst inte överstiga 1900 kr/månad, så jag är öppen för förslag. Hör av er till Danseleven för vidare diskussion! :)

relativt utåtriktad söker likasinnad i varberg att kunna umgås med på eftermiddagar, kvällar, helger, etc. behöver du hjälp med kompisar som är rädda för att prata med nya människor såhar jag inga problem med att vidga dessa människors vyer. Känns detta som ett lockande förslag? Då hörs vi garanterat! (Partysugen)

Köpes: Är i (relativt) stort behov av att köpa kläder (mer abstinens än verkligt behov) och kan därför tänka mig att köpa butikskedjan Monki. Helst för en hundring eller så, men hör av er så kan vi diskutera saken.

Säljes: Knäpp mamma. Humörssvägningar och arga lappar om städning mm medföljer. Delad vårdnad kan diskuteras.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Finsk humppa vetja!

2009-10-28 @ 12:10:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0