yess

jag fick den "nystart" jag behövde :) jag gav mig bara fanken på att klara av allt ändå innan i måndags, och det har jag i princip. Jag får bara sluta tänka på var jag vill vara och koncentrera mig på var jag är istället. Låter kanske mer rimligt? Så ja, denna veckan har hittills varit bättre än förra veckan. Självförtroendemässigt iallafall.

Idag på den moderna klassen på dagen med sofia började vi med en pepparkaksdans, som jag tror kommer bli asgrym :D tanken är att vi ska visa upp den i samband med ett luciatåg vi ska arrangera på löftadalen. Vi har jobbat väldigt mycket på golvet på moderna det senaste, bara legat och korvat oss och utforskat hur olika kroppsdelar kan leda en vidare runt i salen. Mycket spännande och utveckande faktiskt. Alla har vi nu blivit vänner med golvet iallafall :) Så pepparkaksdansen är på golvet en hel del och det är otroligt kul att göra en sån dans som mer än en övning verkligen. Jag har till och med lärt mig att göra bakåtkullerbyttor över vänsteraxeln! Yes! (Svårt att förklara kanske, men jag brukar glida över mot höger axel när jag gör det annars, men nu har jag lärt mig åt andra hållet med)

hur det går med övriga luciatåget får vi väl dock se. Känns lite splittrat och lite delade meningar just nu, men ja, jag kan väl bara hoppas på att vår nuvarande klass blir som min förra. Då är jag nöjd. Typ. Eller ja, nej, men hellre ett dåligt luciatåg än ett dåligt andra halvår med en klass jag nu tycker väldigt brao m. Tror jag.

Herregud, nu får jag gå och sova innan jag låter riktigt förvirrad. Trust me, im not there yet, so be happy.

Men godnatt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0