cookies and caves

Jag har verkligen haft lite ångest denna vecka för vad jag ska hitta på i helgen. Jag hade velat gå på Håkan på Liseberg, men då måste jag åka in till Göteborg och hitta nånstans att sova och åka tidigt lördag morgon eftersom jag ska jobba, och, och, och... herregud. Men det slutade med att jag hade en rätt trevlig kväll här i Varberg. Det började med att Johanna tjatade om hallongrottor hela dagen, så vi bestämde oss för att invardera Svens kök och göra sådana. Det gick ju sådär, haha. Vi kom på att vi hade glömt sånadär formar som man måste ha till grottorna, men vi tänkte att vi kör ändå, så det gjorde vi. Och ja, kakorna (som det blev) blev ju goda iallafall, haha. De sjönk typ ihop helt och hållet och var inte längre grottor utan platta saker med hallonsylt ovanpå... men gooda var de och mättta blev vi.

Sedan blev det att vi bestämde oss för att gå in till Oscars, Varbergs ända uteställe typ. Så det gjorde vi, och vi hade grymt kul, även om jag tyckte att det var otroligt lamt. Det var inte mycket folk, det var max femton pers som dansade och ja.. det var bara lite allmänt tråkig stämning. Tyckte jag. Men ja, vad kan man förvänta sig av Varberg, egentligen?

Nu ska jag snart iväg till mitt kära Funkykidz
... fattar inte hur det ska gå. Redan igår var jag ett himla kramppaket typ.. fick kramp vad jag än gjorde... Men ja, vi får väl se hur det går...

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0