härlig utekväll!

det var det verkligen! kom hem till hanna runt halv nio och körde ölspel och pratade i munnen på åtta andra tjejer när vi ditkuterade och dissikerade regler - seriöst vad tjejer kan överanalysera allt! sedan drog vi iallafall till Jazzhuset i Göteborg, och shit vilket nice ställe måste jag säga! blev riktigt överraskad. har man varit ute i göteborg så kan man jämföra det stället med typ kontiki och även henriksberg tydligen. henriksberg har jag aldrig varit på, men pratade om det med en kompis idag... eh. ja. men det var grymt nice iallafall :) det första som hände var typ att man fick en välkomstdrink så bara det var ju värt liksom. dansgolvet var lagom, det fanns mängder med (enligt mig) snygga killar, cider var inte överdrivet dyrt och allt var bara bra :) förutom att alla bara spred ut sig och försvann hela tiden, så hittade aldrig någon så snackade en del med ett par killar som jag inte vet om de tyckte att jag var jobbig eller om det var okej... haha.

sov sedan hos hanna och vaknade lagom mör imorse. inte bakfull, men sådär lagom dagen-efter-rolig-utekväll-mör i kroppen :) åkte hem till mormor och fikade och sen hem för att komma på att jag ville träffa sanna innan jag åkte till varberg. Sagt och gjort så satt vi i drygt två timmar på espressohouse på centralen och pratade om allt från bröst till knäppa före detta klasskamrater... om det nu säger någon något :P

nu sitter jag här i varberg igen och ska precis plocka ut tvätten ur tvättmaskin och sedan cykla hem till johanna i klassen för en spelkväll :) vi hörs väl kanske senare!

ha en bra kväll vänner :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahahahahaaaa, det där med knäppa f.d klasskamrater är ett ständigt återkommande ämne xD

Puss på dig fina Tanya! <3

2009-09-07 @ 00:37:48
Postat av: sanna

Hahaha, pratet om bröst var ju mest pinsamt dock...med tanke på att det självklart var jag som råkat ut för detXD

2009-09-16 @ 18:22:47
URL: http://randigflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0