koreografi-torka

jag har ett problem. om en vecka ska jag dansa två moderna danser på Göteborgs Världskulturmuseum (eller vad det heter). Låtarna är 3:27 respektive 3:47 minuter långa. Koreografin har jag gjort själv. Eller ja, det är väl det som är problemet - jag har gjort en halv låt av två, och då har jag gjort den korta. Förstår ni om jag har lite panik?! Har ingen aning om hur jag ska lyckas göra två hela låtar innan nästa måndag då genrepet är. Kommer få vara kvar i skolan två timmar varje dag den här veckan, för jag är ju inte direkt snabb på att komma på koreografier heller... Bra Tanya, bra. Grejen är ju att jag hade kunnat vara klar, jag har vetat om att jag ska dansa där i en månad typ, bara det att jag inte fick musiken förrän för typ en och en halv vecka sen, och då hade jag mängder av andra grejer att göra också..! Herregud. Får väl se om jag överlever de två närmaste veckorna. Sen är allt relativt lugnt. Tror jag.

Kom gärna och titta. Ska dansa på världskulturmuseet i göteborg den 29/9 (kl 16:20 är det beräknat). Som sagt. Det kommer bli intressant. Eh.

En rolig sak nu då :) Vi i klassen funderar på att starta en gemensam blogg där alla kan vara aktiva, lägga upp foton och filmer och dokumentera våra framgångar. (Det kanske blir lite roligare att följa än min tråkiga blogg utan bilder...) Får se när den kommer igång, kankse redan imorgon, kanske inte alls. I'll keep you updated. Eller nåt.

Nu ska jag försöka komma på ytterligare koreografi. Som sagt.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0