omegle

Min gode vän Joel tipsade mig igår eller nåt om en hemsida han hittat som heter omegle.com där man startar en konversation med någon vem som helst från hela världen utan att ha en aning om vem det är.

Och det bästa är att joel är mästare på att hålla igång roliga, helt vansinniga konversationer. Detta är min favorit hittills.

You: HOW DO I GET SMALL LETTERS AGAIIN
You: I HAAATE COMPUTERS
Stranger: press the button next to a
Stranger: the one that says Caps Lock
Stranger: and stop cruise controlling
You: WHY THANK YOU, THAT MAKES IT MUCH EASIER. I WAS KEEPING MY STUPID FINGER ON SHIFT
You: NOW I DON'T HAVE TO PRESS ANYTHING  
Stranger: FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU


You=Joel.

Jag dööör! Jag lyckas inte alls lika bra.. men det är kul bara att läsa var joel håller på med xD

Try it!

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHAHA XDD Jag döööööööööööööööööör x'''D

2009-09-24 @ 19:59:04
URL: http://randigflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0