ork

detta är något jag saknar när jag är hemma. ork. jag orkar inte lägga in ett nytt lass tvätt i maskinen. jag orkar inte gå upp och sätta på mig en tröja så jag slipper frysa. jag orkar knappt göra pannkakor, fastän jag verkligen är jättesugen på det, och detta, mina vänner, är inte likt tanya alls. vill hon ha något sött eller gott eller vad som så gör hon det. men nu orkar hon inte. och har ont i huvudet konstant. antagligen på grund av vattenbrist eftersom hon tappade bort sin vattenflaska. Stackars tanya, tänker alla. det är så synd om henne! ja det är det!

eh.

var ute i göteborg igår med vänner jag inte träffat på länge, och vilken kväll det blev. inte i positiv bemärkelse iochförsig. vi kom inte in på de ställen vi ville in på, och så splittrades vi och jag och några till hamnade på storan som hade 120 spänn i inträde. fråga inte hur vi tänkte. och det hade nog varit roligt om alla andra som var där inte bara hade varit där för att se banden som spelade. vi ville ju dansa liksom, men det var vi ganska ensamma om. hittade dock ett nytt band som var grymt sköna, bye bye bicycle kallade. kolla in dem :)
men ja, det blev ingen sen natt iallafall, jag somnade runt kvart över tre någon gång.

haha, fick ett mycket roligt sms av johanna i fredags. hon hade nämligen sagt till våra lärare att hon hade extrem mensvärk både i torsdags och fredags för att hon skulle kunna åka och hälsa på sin pojkvän som bor i kalmar. såhär skrev hon:

haha gissa vad som hände med mensvärken. Det slog in, hårt som fan. Har åkt ambulans och bott på sjukhuset idag tack vare den. Ironi. Puss

Det lönar sig aldrig att skolka. eller jo säkert, men.. nej.

såg ju flickan som lekte med elden i fredags med. recension dyker upp snart. när jag får ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0