så släcks ljusen om en stund

kommer jag snart gå runt i "mitt" för stunden tomma hus. kommer jag lägga mig och läsa "Sushi för nybörjare" dom jag inte trodde skulle vara bra men som jag nu älskar. kommer jag somna till Anna Ternheims "Such a lonely soul". kommer jag vakna imorgon och ännu inte veta hur det kommer gå på dagens Funkykidz-klasser eftersom jag har alldeles för lite tid att planera ordentligt. har ännu en vecka snart tagit slut utan att jag vare sig har kkontaktat en bilskola eller hittat en sånglärare.
Men Göteborg blir det imorgon iallafall. Och Oh Jollity som förhoppningsvis är rätt goa. Lyssna förresten, de verkar vara grymma. :)


(och så en random bild från friluftsdagen mitt upp i allt. skall sova som sagt.)


Så får vi väl se när jag hinner med resten. Men det gör väl som smink när man tar en bomullstuss med sminkborttagning på. Det löser sig.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0