seriöst

seriöst: varber har verkligen det kassaste utelivet. var på samma ställe igår som i fredags (oscars) och idag var det visserligen mer och (aningens) roligare folk där, men jag menar, det spelar ingen roll hur roliga människor det är där eftersom stället stänger klockan två, precis när allt börjar komma igång! Seriöst!

Idag vaknade jag ca halv tolv och har min dag precis planerad. jag ska göra lite koreografi så jag slipper göra det i sista sekund. Jag ska tvätta. Jag ska baka kladdkaka och dega framför en film eller liknande. Jag ska fortsätta läsa på "Aldrig fucka upp" som jag började på igår.

Så, nu vet ni hur min dag kommer se ut. ni är fortfarande hjärtligt välkomna att göra mig sällskap.

hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0