t9

alltså, t9 måste väl ändå vara något av det knäppaste. jag ska skriva antivirusprogram, och jag kunde faktiskt räkna ut att det inte går att skriva, men jag är för lat för att trycka upp en ny meny där jag kan välja att lägga in ett nytt ord i t9s knäppa ordbok. så jag skriver och väntar på att telefonen ska säga att det inte finns något sådant ord, och sedan lotsa mig vidare. Istället får jag två alternativ:

Antitistrssoisbm

eller

Antitistrssoisbö

...

när jag sedan lagt till några bokstäver på måfå får jag reda på att det ordet inte finns i ordboken. för att citera sanna: nääääääääääääääähhheeeee?

för att byta ämne totalt, så kom jag ju på att jag hade tänkt råda alla att antingen inte se eller absolut INTE ha för höga förhoppningar om nya salander-filmen, flickan som lekte med elden. alltså, det var en av de mest lama och b-aktiga filmer som jag har sett på länge! och skådisarna (de flesta) i den filmen är inte dåliga. då pratar jag verkligen inte om förbannade Paolo Roberto eller den lama snubben som spelade Dag Svensson, för de var ju en av anledningarna till att filmen sög så brutalt. Alltså, hela grejen med (förbannade) paolo roberto var typ en heelt frruktansvärd korsning mellan wannabe amerikansk action och uppvisning av hur otroligt duktig (not) han är på att boxas (ljuden - seriöst?!) och skådespela (eh, vad var det sa du?). alltså, han måste vara bland de sämsta på att spela sig själv. (de feta bokstäverna representerar min avsmak för hela detta avsnitt i filmen.) iallafall, heelt sinnes.

herregud vad parenteser det blev. har alldeles för mycket att säga på en gång, haha.
men ja, hare gött!

Kommentarer
Postat av: jeowhuel

Om du är bra på paranteser skulle du bli grym på att programmera i LISP :D det ser ut ungefär såhär:



(((((((*(/((lambda (arg)) (+ arg 1)) 5)8)4)))))



.. du fattar. behöver kanske inte säga mer än att vi hatar det xD

2009-10-01 @ 23:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0