söndagströtthet

Det är en mycket trött Tanya som skriver till er denna kväll.. var ju i Göteborg igår med galna Johanna som aldrig varit i denna underbara stad, och eftersom jag inte kan tillåta sådana larverier släpade jag runt henne runt typ hela Göteborg kändes det som! Mycket promenerande blev det och mycket prat om allt mellan himmel och jord blev det. På kvällen lyckades vi efter en stunds letande hitta Henriksberg, som verkligen hade den bästa utsikten över Göteborg som jag har sett! Vi hittade bandmedlemmarna i Oh Jollity (som jag träffade ute förra lördagen - anledningen till att vi var där) och satt en stund med dem innan de stack upp på scen och spelade musik så man blev glad i hela magen :)

Sedan kan man säga att jag och Johanna var danssugna..! Så vi hängde på till Nefertiti, och där var det drag måste jag säga! Vi stod i evigheter utanför och bara snackade med folk och när vi väl kom in på dansgolvet så var det bara en halvtimme kvar, men shit vad vi dansade! Så grymt roligt! Sedan drog vi hem till gitarristen i bandet, och efter att ha ätit upp en popcornpåse stupade - jag och några till - isäng sisådär en halv åtta på morgonen. helt lovely.

Nu måste jag göra iordning en lunchlåda som jag ska ha med till skolan.. Men sov gott, iallafall jag ska gå och lägga mig tidigt idag.

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0